Sivil4306 Merhaba guzel anneler 4 gunluk taze anneyim sezaryan ile bebegimi dunyaya getirdim gunde 3-4 kere usume giriyor tirtir titriyorum basimin atesi 37.7-37.2 falan cikiyor goguslerimde 38.6 larda neden oluyor sizce korkulucak bir durum var mi ?
Yamanikko Sivil4306 süt birikiyordur ondan ısısı artıyor. Emzirdikten sonra bence sağım yapın. Mastit riskiniz olabilir🙏🏻
Haminne Sivil4306 mastit oluyorsun canım, bol bol duş al ve göğsünü sağ komple boşaltmalısın göğsünü. Buzluğa lahana koy sonra onu göğsüne koy rahatlatır
Yamanikko Sivil4306 yok yani eğer göğüsleriniz tıkanırsa sütten evet gitmeniz lazım antibiyotik kullanırsınız. Ama düzenli emzirdikten sonra sağım yapın iki göğsünüzüde o zsman bir şey olmaz🙏🏻 Hem o sütleride buzluğa atın ileride lazım oluyor🙏🏻❤️