Merhabalar
biz 6 ay 20 günlük olduk ve ilk dişimizi dün itibari ile çıkarttık şükür sadece huysuzluk ve genellikle akşamları olan bir durumla kendini belli etti önceden şükür çok ateşli bşr durum değil carpol ve paranox fitil ile rahatlattım onu güzel bir duş aldık ve işe başladığım için epey koşturma dahilinde olduğundan epey bakamadım buraya . Eeee dişi çıkanlar başka neler bekler bizi hadi paylaşalım