geceuyumayanne1 Kızlar doğumuma az kaldı nasipse sezaryan olacam sizce bu korse işime yarar mı yada siizn kullanıp memnun kaldığınız korse varsa yardımcı olabilir misiniz https://ibb.co/GJqY0V8