Yltkrs benim kanamam da 60 gün felan sürmüştü belki de fazla hatırlamıyorum ama ben normal Doğum yapmıştım ve gerçekten parça unutmuşlardı doğumumun ardından pek kanamam yoktu leke GBydi bizde kanama neden olmuyor diyorduk doğumumun 15. 20 gün sonra parça düştü ve kanamam normale döndü toplam 60 gün devam etti sezaryenda parça unutulurmu ama onu bilmiyorum 🤷♀️