Arkadaşlar doğum yapalı 13 gün oldu normal doğum yaptım yemek sonrası ishal yada karın ağrım var pek söylemek istemiyorum kusura bakmayın ama böyle durumlar yaşayanlar var mı bebeğime de geçer mi ishalim korkuyorum da doktorumla konusucam yarın suan bilgisi olan varsa yazabilir mi