Sungurhan canım senin bebeğin küçük daha bence şuan gerek yok.biz 9.ayda başladık.artık hareketlenmişti bezin bi tarafı bezlerken kısa kalıyordu çok kıpraştığı kalkma çabası içinde olduğu için.külot bez deniyim dedim.o günden sonra vazgeçemedim.kimi anneler kışın cırtlı,yazın külot kullanıyor (cırt bez kışın kullanma sebebi bütün altını soymayayım diye)ama ben kışında külot kullandım çünkü çırtlı kullandığımda da alt kısmı tümden çıkartıyordum(benim adıma değişen bişey yoktu)velhasıl çok rahat.kenarlardan yırtıp atıyorsun çöpe.giydirirkende külot gibi çek gitsin.(ha bebek ayakta,ha yatarken ikisi de rahat giydirmesi)