Mom0911 nartanemm Azerbayjan ve Özbeklerden duydum en çok bu isimi😍😍Erkeklerine Samir diye de koyuyorlar .
nartanemm Mom0911 öylemi bende daha çok arapça isim diye biliyordum bak meğer oralardaysa meşhurmuş bu isim 🤭🥰
Mom0911 nartanemm Evet Arapça 😍Ama onlarda da duymuştum cnm , hatta tanıdıklarım var Samira diye🌹 çok güzel isim . İsmi gibi güzel olsun bahtı da 🌹🌹🌹