koalanin 🙋🏻♀️. İlk doğduğunda siddetli bir emme reddi vardi gogsumu çunku biberona alismisti ve tutmak dahi istemiyordu.bulundugum sehirdeki emzirme danismanindan birebir eğitim aldim bebegimle, buyuk bi sabir istiyor hep teklif edeceksiniz memeyi agliyorsa sakinleştirip tekrar devam fakat bu ilk aylarda etkili oluyor. Benimkide aktif emmiyor ama en azindan gogsumu tutuyor artik. Oyalayarak pispislayarak emzirmeye devam zor oluyor Allah yardımcimiz olsun bazi bebeler cok cok emiyor bazıları da boyle ugrastiriyor saglikolsun🤱🏻