Didem34 Kızlar 35 günlük bebem var. Diyetsyene gittm dün saglıklı beslenmek için. Türk kahvesni haftada 2 kez verdi bebekte cok uykuszluk yapar dediii hiç duymamıstmmm dogru mudur acaba ya bi kahve zevkim var onuda almasınlar. Bu arada kahve içerken yazıyorumm😍😂😂
zeynepela2 Didem34 malesef deneyimledim bende kahveden vazgeçmedim kızanda uyumadı mümkünse içme ama yasak diye insanın içesi geliyo uykusuzluğu göze alırsan iç
Eymenduygy Didem34 hamileyken belirli ve hemen hemen aynı saatlerde içilen kahve etki etmiyor, doktorum söylemişti ❤️ Hamileyken illa ki bir fincan Türk ya da filtre içerdim her gün, şimdi de içiyorum bu durum nescafe için geçerli değil ama 🤗
Didem34 zeynepela2 yaa aslnda bebegm iyi uyuyor. Ben biraz gözlemlyimm eger uyumazsa azaltıym. Zaten bi kahve keyfim varrr onu yeme bunu yeme saglklı beslenn su ic daralıyosn😒