DogaIlaysMom gündüzleri evin içi çok sıcak oluyor sadece zıbınla geziniyor evde geceleri uzun pijamalarını giydiriyorum ama terliyor sanırım sık sık uyanmaya başladı bu gece kısa kollu yatırmayı deneyeceğim üşümesinden korkuyorum üstünü hep açıyor gece 😄