biregesevdasi Açılsın tabi marketler açık değilmi? Kilo kilo ton ton mal çöp oldu. Yazık değil mi? Adamlar beleşten yetiştirmiyorlar. Elektiriğinsuyu vergisi para satacak ki ödesin. Tüketicide en ucuz pazardan alıyor alsın tabi,satsınlar da zarar ziyan mı olsun! Görmüyor musun ağlayan adamları? Çöpe dağa bayıra para etmiyor cepte beş kuruş yok diye ağlayan çiftçileri,halcileri, pazarcıları?
Hadi kapandı,hadi bunlar aç kalsın, çöp olsun. Sonra ne olucak 2-3 kat zamlı alacak tüketici. Niye? Mal kalmadı. Alan satan aracı da kendi parasını borcunu koyacak. Bunlara sesiniz çıkmasın bir garibana ses var zaten!
Çok da iyi oldu. Geç bile oldu. Her zaman nerenin pazarı ne zaman kuruluyorsa o zmaan yine kurulsun. Herkes evinde ekmek elden su gölden oturmuyor!