Kızlar. Sag yumurtaligim in olduğu yerde bir batma var. Ayağını karnima dogru çekince daha çok ağrıyor. Bu nedir başına gelen varmı? Kist felanmifir ki ? Sol yumurtaligimda 4.5 mm boyutunda kist vardı. Ama bu sağ tabi arada sol fa ağrıyor. Nasi geçer bu