biz de 2 gunlukken kizim yatis yaptik.8 saat fototerapiden sonra 15.5dan 11e dusmustu.insan cok uzuluyor , en kotusunu aklina getiriyor biliyorum ama sarilik cogu kisinin basina geliyor canini sikma hic.eskidenmis o korkunc tablolar simdi her bebek atlatiyor imkanlar sayesinde.sadece gozlemle bebegini ve besle.fototerapi sonrasinda dusuyor deger fakat 1 2 gun sonra tekrar artabilir bu da normal.bir sure sonra azalip kaybolacaktir.