MihrimahinAnnesii benim bebeğimin yüzünde egzama çıktı. Ama çok kötüydü. Sadece bir yanakta vardı. Birkaç yanlış krem kullandık( başka doktor tavsiyeleri ile) sonra alerjisi olabileceğini düşündüm burada okuduklarım ile. Çünkü gaz problemi çoktu. Hep ıkınıyordu. Ama başka problem yoktu. Google’da araştırdım bu hoca karşıma çıktı. Harika yorumları vardı. Bende randevu aldım. Profesör olduğu için 132₺ ödeme yapıyorsunuz. Ama helali hoş olsun yani. Çocuğumu soydu bakmadığı yeri kalmadı. İlk çocuğum olduğu için beni çok rahatlattı. Bir abla gibiydi adeta, doktor değildi sanki. Ben bütün problemlerimi söyledim. Bana başka egzamalı bebeklerin fotolarını gösterdi. Gerçekten benim bebeğimin onların yanında hiçbir şeyi yoktu. Deri testi yaptırdı bişey çıkmadı. Sonra kortizonlu bir krem önerdi. Çünkü ben hiç diyet yapmadım. Oda dedi ki belkide alerjisi yok. Çocuğu bu besinlere hassaslaştırmayalım. Sen aynen yemeye devam et dedi. Birde mama da içiyoruz. Alerji maması da vermedi. Sonra 1 ay geçti. Kızımı yüzü geçmedi. Mesaj attım oda gel dedi. Ve asla para almadı. Tekrar test yaptırdı. Onada para almadı. Sekretere kontrol yaz dedi. Yine bişey çıkmadı şükür. Sonra konuştu benimle. Bak dedi bişeyi yok. Sadece hassas ciltli bir bebek diye. Şimdi 6 aylık olduk. Kapanma açılınca yine gideceğiz. Bu sefer hem deri hem kan testi olacak. Eğer yine bişey çıkmazsa ( inşalah çıkmaz) alerji bebek değiliz🥳 bu arada bioderma atoderm kullandım kızımda yüzü geçti çok şükür