Ecml33 hayır 😊 bebek arabasını ayrıca koyuyorlar. Bavul verirken bebebk arabası olduğunu ve kapıda teslim almak istediğinizi belirtin. Uçağın iç kapısına kadar arabayla gideceksiniz orada poşete koyacaklar , inerken de kapıda hostese söyleyin verecekler.