KoalasMom Mesmes Gündüz zıbınla duruyor gece zıbının üstüne bir tulum giydiriyorum üzerini örtmüyorum 🌿
CesurBey Mesmes gündüz tişört şort giydiriyorum gece yatarken de yine tişört ama altına pijamasini giydiriyorum
YavuzCagan irva bende öyle yaptm 2 gündür evım cok güneş alıyor ama bebegm dünden beri ishal üşütmüş olabilirmi ki acaba terliyor boynunun altı fısıradı diye kalın giyindirmedim yanlış mı yaptm acaba
irva YavuzCagan Benim oğlanda terliyor ondan giydirmiyorum üstüne başka bir şey.Üşütmüş olcağını sanmıyorum ama takip et tabi yine de.
turunculuanne Mesmes gündüz askılı zıbın üstüne yarım kollu tulum giydi. Gece uzun kollu zıbın ve incecik bir alt üstüne uyku tulumu