ilkgozagrimmmm ben irmiği herhangi bir meyvenin püresiyle pişiriyorum mesela, nadiren de (besleyici olmasa da) pirinç unu kullanıyorum, çok tok tutucu. İçine muz ezip koyuyorum biraz da üzüm pekmezi döküyorum tatlanıyor lezzetli oluyor. İnternette tok tutan gece maması diye aratırsanız çok tarif var. Baybay night’ı da uyumasını istediğiniz saatten 40dk öncesinde veriyorsunuz, 1 saat öncesi de olur. Bu şekilde daha güzel ve uzun uyuyacaktır umarım