Alya1002 Ev ekmeği, Ramazan pidesi ve somon ekmeklerin mayasında süt var mıdır? Farkında olmadan kaçamak mı oluyor diyetimde sizce
tavsaninannesi Alya1002 ev ekmeğinde yapana soruyorum ben ama diğerlerinde sanmıyorum ya süt olmuyo su maya tuz oluyo bende baya araştırdım alerjik bebeğim için
Gulsum_1205 Alya1002 bizim de var süt alerjisi diyet yapıyorum size bişey sormam kırmizi et de mi eti ediyor siz yiyor musunz bizim sadece kaka da mukus dyet verdi 15 gün ama hala devam ediyor kestm halde
Alya1002 tavsaninannesi Annem yapıyor ekmeği. Anlamadım benim de baya aklım kaldı inşallah yoktur diye diye. Teşekkürler cevabınız için biraz içim rahatladı
Alya1002 tavsaninannesi sanırım ev ekmeğinin mayısında varmış bugun öğrendim 1 aydır kaçamaksın diyet yapıyorum sanıyorsum resmen duyunca ağladım 😞
tavsaninannesi Alya1002 bide süt süt ürğnğ alerjisi olan bazı bebeklerde gluten alerjiside olabiliyormuş o yüzden glutensiz un aldım ekmekleri onla yapıp öyle deneyeceğim birqz
Alya1002 tavsaninannesi ondan bende şüpheleniyorum inşallah yoktur ama artık alerji doktoruna gidicez inş o zaman bakalım nasıl olcak
Eomeoni Alpbebek2 çok çabuk atlatır inşallah🙏bizimde birkaç şikayetimiZ vardı doktor alerjik dedi alerjiye kayıt açtı ama randevu bulup gidemedik neye alerjisi var onu bile bilmiyorum çok kafaya taktım
Eomeoni Alpbebek2 karın gucurdusu gürültü kaka fışkırtarak kusma pullanma ve döküntü geçmeyen mantar pişiği
Alpbebek2 Gulsum_1205 canım yumurta tavuk kırmızı et bunlarıda bırak 15 gün dene geçmezse alerji değildir bir tek mukuslu kaka alerji olmuyor çünkü
Aselask34 Gulsum_1205 bebeğiniz kaç aylık bizimde kakada mukus ek gıdaya geçene kadar düzelmedi katı diyete rağmen
Gulsum_1205 Alpbebek2 yaklaşık 1 aydri yapıyorum yumurtaya başladık sadece süt ürünleri yap dedi ama kırmızı et de gryor mu onu merak ettim dün yemiştim bugün baya mukuslu idi bebeğim 2 aylık neredeyse 1 aydr mukuslu kakası ve sürekli iknma gaz problemi var başka bi belirtimiz yok
Alpbebek2 Gulsum_1205 dana etindendir canım onuda yemeyi bırak sizde az belirti varmış gazını rahat cikariyormu