Eyllebr Kızlar havalar ısındı dogalgazı kapattım evım serın oluyor gece yatarken kızımın yuzlerı döşü soguk oluyor bır zıbın uzun kollu üstüne normal penye gıydrıyorum kalın giydırsem de terliyor acaba üşüyormudur oyle soğuk olunca
okuyananne222 Eyllebr ben de 2 kat giydirdim geçenlerde ilk kez gece öksürmeye başladı. Terlese de yelek giydiriyorum şuan
Merve_gcl Eyllebr ben de askılı zıbın giydiriyorum bide pijama takımı giydiriyorum hala terliyo bile üstelik Ankara’da yaşıyoruz
Keremg Eyllebr ben gündüzleri kısa kollu altına pantolon çorap giydiriyorım gecede sadece uzun kollu tulum giydiriyorum
Eyllebr sarpinko işte canım uzun kollu zıbın birde ınce penye ama vücudu soguk oluyor üşüyormu acaba dıye bakmaktan uyuyamıyorum
okuyananne222 Eyllebr göğsüne vs bakmadım açıkçası. Ama giydirin ince de olsa bir yelek. Üstünü açıyorlar vs
Eyllebr okuyananne222 uyurken mi yelek gıydırıyorsun terlerse daha sıkıntı olmuyor öu ıste ben terlıyor mu soğuyor anlamıyorum ama soguk oluyır hep
okuyananne222 Eyllebr evet misal bugün banyo yaptırdık giydirdim yani üstünü sık açıyor hiç istemiyor battaniyesini. Ben de üşüyüp hasta olmasındansa varsın terlesin. Allah korusun bronşit vs olmasın
Keremg Eyllebr eviniz kaç derece ? Bebeklerın terleme bezlerş daha çalışmıyor biliyorsunuz değil mi ?
Eyllebr Keremg bılmıyorm canım derecem vardı kırıldı almadım tekrar emerken faln terlıyor ama benegım 6 aylık olcak
Keremg Eyllebr bnce çok giydirmeyin cocuk sonra sıcaga alışamıcak yavas yavas azaltın üşürse hapsurur zaten. Bagışıklık kazansın yavas yavas
Eyllebr Keremg ya teşekkür ederim canım bilgın ıcın ozmn sıkıntı yok ılk bebegım pek bilmiyom o yüzden ne sıkla ne olduğunu korkuyorm hasta olur dıye
Keremg Eyllebr olmaz allahın ıznıyle bişey merak etme. Eğer öksürüğü çok olursa zeytinyağlı sarımsak kürünü yap ayaklarının altına sür çorap giydir yatır bişi kalmaz sabaha .