O zamanlar bnm.bebegim de öyleydi canım ben oturup ağlıyodum emmiyo karnı aç diye sonra zamanla düzeldi çok şükür şuan 5 aylığız 3 gündür yine başladı memeyi tutmamakta ısrar ediyo ek gıdaya başladığım içindir diye düşünüyorum 2 gün bisey vermicem bakalım duzelcek mibimsallah düzelir sizinki de 🤷♀️🙏