deletedmom2200 Güzel Anneler 🖐🏻 Bebeğim 7 aylık ve doğduğundan beri ilk defa kabız oldu şuan yoğunluk olarak yoğurt yiyor onun harici bezelye,havuç falan ama öyle bayılarak değil bide suyu pek sevmedi bizde anne sütü alıyor diye üzerine düşmedik bezleri gayet normaldi dün gece ve bu sabah epey zorlandı ıkındı yırtındı ağladı tabi ben o sıra ondan daha çok ağladım perişan oldum var mıdır bunun bir çözümü herhangi bir besin vs. Tavsiyelerinizi şiddetle bekliyorum şimdiden teşekkürler ✌🏻
Minikevrenim deletedmom2200 yagurt gaz yapıyor havuç patates elma muz bunlar kabız yspıyor çocugu ... Sabah ac karna kayısı püresi üzerinr zeytin yagı damlatarak yedirin sonuç alacaksınız inş.
G_ADAN deletedmom2200 ben yulaf ezmesi ve gün kurusunu suda haşlıyorum blender yapıyorum kefir koyup içiriyorum. Kabızlığa birebir milkshake
deletedmom2200 Minikevrenim kayısıyı nasıl yapayım bitanem buharda haşlayıp püre mi yapayım tarif verir misin 😅
deletedmom2200 G_ADAN süt alerjisi var ama kefir nasıl olur ki bitek yoğurt vermişti doktor. Bizde bitek yoğurt yiyor diye yüklendik çocuğa babada biraz kilo takıntısı var istiyor ki 7 aylık bebek 15 kilo olsun 😄😄😄 kabız ettik yavrucağı iki cahil 🤷♀️
Minikevrenim deletedmom2200 yani buhardada olabilir ama ben şöyle yspıyprum canım iki gün kurusu kayısıyı küçük parçalara ayırıp haşlıyorum sonrasında çatalla güzelce ezip üzerine z.yagı döküyorum öyle veryorum canım bi iki saate çıkarıyor