Benimde 3,5 aylık bebeğim alerjik,vücudunda döküntüler,gürültülü ishal, bi de özellikle sabah saatlerinde ıkınmaları oluyor. Ama doktorum kakasında kan olmadığı sürece çok ciddi bi diyete gerek olmadığını söyledi geçicek dedi. Benimde iyi beslenmem gerektiği için her şeyi kesersem bu sefer kendim sağlıksız olucam emziriyorum sonuçta bu durumdan sütümde oğlumda etkilenicek. Bi ara süt ürünlerini kes dedi. Ne yapıcağımı bilmiyorum ne yiyeceğimi şaşırdım😓