Bende denedim ama beceremedim çok ağlıyo zamanla her geçen günden biraz daha düzeliyor tabi siz bu arada yeni alışkanlıklar kazandırmayın yeter benim bebeğim yanımda yatıyo yani bu çocuk büyüyünce yanımda yatmaz heralde herşeyin zamanı var sabır diyorum biliyorum çok zor ama onlar bize muhtaç sizinirlerimiz yıpranıyor ama yapacak bir şey yok bu bebekleri doğurduğumuz gibi bakacaz 😄