harley canım sana tarih vermediler mi zaten ben 17 ocakta doğum yaptım son haftası kimlik için başvuruda onasa başvurduk şubatın son haftası gidip çekersiniz o zaman yatar demişlerdi şubatın son haftasıda pttyi hatta arayıp direk yattıysa gideyim diye bilgi almıştım yatırım olmuş 700tl alabilirsiniz demişlerdi ben iki çocuğum içinde birlikte başvurmuştumda