Nazli35 Aşırı derecede ishal hiç geçmedi 1 haftadır ishal hastaneye götürdük hiç birşey çıkmadı sonuçlardan krem verdi pişik için dün sürdüm daha beter kıp kırmızı oldu kremlerden birinin adı Zalaın diğerinin adı Stafine H bide chinko diye bir şurup verdi ama nasıl olacak bilmiyorum lütfen bilen yardım edebilir mi poposu açık yatırdım hiç bez bağlamadım havalandırdım her kakada çişte hemen yıkıyorum kesinlikle ıslak mendil kullanmadım ama hiç azalmadı
Guzelkizimbenim Nazli35 benimde ilk azcik travazol üstüne fito üstüne hamazinc 2 güne geçti akşamdan sabaha baya azaliyor
Aley_ Nazli35 Islak mendil kullanmamaya, yıkayıp havalandırmaya devam edin, ben bunlarla beraber zeytinyağı sürdüm çok çabuk topladı. Bir çok krem kullanmıştım ama işe yaramamıştı. Hindistan cevizi yağı da çok iyi oluyor pişiğe.
Fatosemir Aley_ zeytinyağı asitli olduğu için daha çok yakabilir ocakta ısıtıp öyle kullanmanız gerekiyor.
Ilknurtuba21 Canım bazı bebişlerin idrarı dışkısı asitlidir belki bezi de iyi gelmemiştir benim oğlumun da öyle haki soğuk sıkım zeytin yağı ile siliyorum poposunu sende bi dene açık bırak gün içinde inş toparlar krem önermiyorum açıkçası 😘
Ozbek42 Nazli35 acık borakmaya devam edin 1 ay savastım dediğiniz şekilde krem sürmedim en son 1 hafrada geçti çok şükür.. bir de bizimki açık yara olmuştu kanıyordu. Şimdi de sadece vaseline marka baby vazelin ile sudocremi karıstırıp kullanıyorum 1 kere pişik olmadı. Çok geçmiş olsun..
Mommy_ Nazli35Benim oğlum da bir hafta önce iyilesti. İshaldi ve aynı şekilde pişik olmuştu. Hamazinc krem ve doğal zeytinyağı ile bir iki günde toparladı.
Serenity1 Canım annem tavuk derisini tavada kızarttı hic yağ filan koymadan. Derinin çıkan yağı soğuyunca kızımın poposuna sürdük ve çok iyi geldi. Dogal yağı çıkıyormuş bu sekilde bi dene derim
Sevilayy_1 Nazli35 desitin mor paket kesin alın bi deneyin pişik sorununu ortadan kaldırdı oğlumun şükür
Pekmeziletahin Nazli35 canım pişik için ben eczanenin kendilerinin yaptığı kremden kullanıyorum o geçiriyor krem öneremem ama saf Gül suyu ile sil oda çok iyi geliyor ben onunla siliyorum yıkadıktan sonra çok iyi geliyor İzmir de olsaydın tarif ederdim eczaneyi krem olarak benim oğlumda da o şekilde çok oluyor sürüyorum ertesi gün kızarıklığını alıyor
Ikrabebek Nazli35 eskiler çok söyler. Ben de denedim sabahına geçti. Margarin dene canım tertemiz etti
Ayalayay Nazli35 büyük oğlum olmuştu 3-4 aylık falandı sanırım.çok kaka yapıyordu kanıyordu ciğer gibi olmuştu. Çocuk dr cildiyeye göndermişti . Yanlış hatırlamıyorsam kortizonlu dermatop krem gece bir kez sürüyorduk sabah akşam bactroban krem sürüyorduk 1 hafta kullandık baya toparlamıştı
Sakinee Nazli35 birşey diyeceğim çok saçma gelebilir ama oğlumda 3aylık ilk bir ay hep cılk yara halinde pişikti eski usül babaannemiz her çiş kakadan sonra beyaz sabunlu pamuklu bezle temizletip iyice kurulattı üstünlerde bildiğimiz margarini yumuşatıp krem gibi sürdü tam yedirmesen zaten dokunulmayacaksın kadar yara olmuştu ve 3 günde yaralar kapandı devam ettim ve 10günde tamamen geçti biliyorum çok garip geliyor margarin ama garip bir şekilde babaanne tarifi deriz ya eskilere gerçekten biliyorlarmış allah yardımcın olsun biraz uygula gerçekten iyi geliyor çöke yakın zamanda yaşadım kendim yani o yüzden tecrübeme dayanarak söylüyorum