durununannisi__08 sana katılıyorum. Ve çok samimi ve içten buluyorum burayı. Gerçekten iyi ki var. Annelikteki tecrübesizliğime çok katkı sağladı, çok bilinçlendirdi. Çok şey öğretti. Yeri geldi birbrimiizn dertlerine ortak olduk , yeri geldi Sevinçlerimizle mutlu olduk. Bu platformda olan herkese teşekkür ediyorum.