Bebeğim 1 ay sonra 1 yaşına girecek. Sesimizden uyanıyor. Ve yanımızda yer yatağında yatıyor. Beşiğinde sürekli uyanıyor. Bizde odasına koyduk beşiğini bu gece orada yatırayım diyorum . Kapılar açık dursun diyorum ama ya duymazsam diye de korkuyorum büyük ihtimal bende yanında yatacağım gibi gözüküyor. Siz nasıl alıştırdınız ?