Zeynepmeva2021 ya şöyle ki, bezinde pembelik oluyordu, düzenli kontrollere gittiğimizde doktora söylemiştim, daha sık emzir susuz kalmıştır demişti, fakat bana öyle gelmemişti, yani zaten çok sık emziriyordum, falan filan. Ama doktor da öyle diyince, o daha iyi bilir demiştim kendimce. Fakat geçmedi, sonraki kontrole gittiğimizde az kilo almıştı, ve gene aynı sorun vardı, o zaman bir idrar tahlili yapalım demişti. Yani aslinda aradan geçen o 1 ay çocuğumda enfeksiyon varmış, çok üzülmüştüm, keşke önceki seferde yaptirtsaydı demiştim ama geçti 🤷♀️