isimsizbiranne 10 günlük bebeğim durduk yere öylece yatarken öksürüp öğürmeye başlıyor bi kaç defa öğürüyor boğulur gibi geçiyor sonra bi kaç defa oldu korkutuyor ama bi sıkıntı çıkar mı doktora götüreyim mi böyle olan var mı hiç
Deletedmom27337 isimsizbiranne bnmde öyle oluyordu kaynım doktor ona sorduk gaz içinde kabarcık kabarcık olunca yapıyor genelde yastığa yatırın dedi. Ben yatırdım şükür düzeldi. Nefessiz kalıcak diye çok korkmuştum. Birde gaz ilacı verdim
Annecik60 isimsizbiranne gazdan dolayı oluyo büyüdükçe geçiyo ince bir yastık ile yatırabilirsiniz biz o şekilde yaptık zorluyo bebeği bu durum nefesini fln. Allah sağlık versin 🌼