DanLa canım biz de elimizi değdirmemekte özen gösterdik muhtemelen aynı krem bizimkide kıvamlı beyaz bir kremdi🙃 korkma yanmaz Allah’ın izniyle beze vazelin sürünce yumuşacık oluyor zaten değse de yanmadıgını düşünüyorum. Yalnız bize vadelini boca et bolca sür demişti iki büyük vazelin bitirdik 1 haftada 🥰rica ederim bu arada ne demek💕