1PrensAnnesi Bebeğim sadece mama ile besleniyor bu durumda ek gıda 4.ayda mı 6.ayda mı başlanıyor bilginiz var mı acaba
Betulnur 1PrensAnnesi normalde 6.ayda baslaniyor ama bazi bebeklerin kilosu dusuk olunca doktorlarin 5. Ayda da baslatttigi oluyor ama 4.ay cok erken bnm kizimda sadece mama ile besleniyordu ama doktorumuz 6.ay baslatti
ArasMom_34 1PrensAnnesi benim arkadasım bebeği alerjikti 4. Ayda başlatmıştı benim doktorum 5.5 ayına gelince başlattı sadece mama kullanıyorduk bu arada bu konuda doktorlar ikiye ayrılmış durumda bende net anlıyamadım
ikizbabymom 1PrensAnnesi aslında onun kararını veren doktor 4 5 ya da 6 her bebeğe farklı bişey söylüyolar
1PrensAnnesi Betulnur ArasMom_34 gerçekten 2 farklı görüş olmuş mama alanların söylemesi iyi oldu ben doktora danışayım en iyisi
Betulnur 1PrensAnnesi genel olarak brbrgin gelisim ve kilosunu baz alarak erkrn veya zamaninda başlatıyorlar ek gidaya
Bendeanneoldum 1PrensAnnesi sadece mama alıyosa genelde Doktorlar 5.ayin başında başlatıyor ek gıdaya ztn tadım aşaması gecene kadar 6.aya yaklaşıyor. Biz hem meme hem mama olarak gidiyoduk doktor kontrolünde 5. Ayda başladık
2kedi1kizanne 1PrensAnnesi 35 haftalık doğdu kızım. Mamayla besleniyor. Doktorumuz 6 ay 1 hafta da başlatıyor.
Beneklikedi 1PrensAnnesi merhaba, bana dr ek gıdayı , mana alan bebekle anne sütü alan bebekte aynı dönemde başlamıyoruz demişti. mama alan erken başlıyor.. ayrıca Amerika da 4.ayda başlanıyor ek gıdaya.. dr unuza sorarak ilerleyin bence☺️
1PrensAnnesi Beneklikedi merhaba aynen bende öyle okumuştum bi kaç yerde doktor düzeltilmiş 6 ayında başlayacağız dedi