İyi akşamlar kızlar. Ya size bi sorum olacak daha doğrusu önerisi olan Bilgi verirse çok sevinirim. Ben beş ay evvel sezeryan Doğum yaptım. Kesik izinde görünüşte birşey yok ama çok ağrı oluyor. Bide kaşıntı. Küçük bi ilde yaşıyorum hastane randevu çok zor hele bu süreçte. Bu konu hakkında önerisi olan yazabilir mi