[silindi] bende memurum eşim polis eşim benim yanıma hemen gelebiliyo ben memur oldugum için ama ben eşimin yanına gitmek istesem bir yıl doldurmam gerekiyordu işyerimde öyle dediler izinli günler hariç bir yılı doldurmam gerekiyomuş özel sektör içinde üç yıl sigortalı çalışması gerekiyor diye duymuştum ilk evlendiğimiz zaman 657 memurlar kanununa bakabilirsiniz orda yazıyodur