Elizanannesi25 Aysegull3434 kulağı ağırdıgını nerden biliyorsun canım muayene olması lazım belki de kulağı ağırmıyor
Lisa3349 Aysegull3434 Benim kiziminda eli hep kulaginda kasiyor cekiyor😂Ama diśten olabilir cunku ben elledigimde tepki vermiyor aglamiyor kulagi agriyan bebeklerin elledigimde aglamasi tepki vermesi lazim diye biliyorum canm sizde elledinizmi .
Brcdrnlila Aysegull3434 su kaçmışsa sadece yine yıkayarak çıkar diye okumuştum farklı bir sebeptense tabikide doktor kontrol etmeli geçmiş olsın🌸
Bebegimm1 Aysegull3434 benm bebegimde emerken eli kulagindaydi doktor bakti bir sey yok dedi bi baktirin doktora mutlaka
Lisa3349 Aysegull3434 Benim kizimda rahatliyor bazen oksayin masaj yapin dis ten olabilir sacini da cekiyor bnm kizim .