Kızlar dün değil öbürgün ateşi 38 oldu doktora götürdüm ateş düşürücü falan yazdı 2 gün bekle dedi ateş düşüyor tekrar çıkıyor dayanamadım dün gecede götürdüm dünde boğaz enfeksiyonudur dedi kan falan alınmadı antibiyotik başlattı dün geceden beri iki kez verdik ama yinede ateşi düşüyor çıkıyor şimdi farkettim ayak altları ve avuç içleri morarmış sanki biraz neyden dolayı olabilir?