Bende vermedim onu çocuk doktoruma çok güveniyorum ilk doğduğunda Nbl D3drop kullandık mühendisoğlu da paylaştı sonra içeriği temiz diye D vitamini ve parabiyotik olarak .Kan ilacına bu ay başladık dişte lekelenme olmasın içeriği temiz yüzde yüz diyemem ama alerjik bir problemle de çok az karşılaştım dediği sidefer kullanıyorum bir ay olcak Az kaldı memnunuz . Parabiyotikte artık kullanma dedi pedia D verdi D vitamini olarak bir ay önce ona devam ediyorum