Aringulay_murat Bebeğimin boyun bölgesi ve başı bu sıcaklardan dolayı terliyor ve farkettim ki kizartmis ve hafif hafif kabarmaya başlamış isilik gibi annelr ne yaptınız bu durumda 😔
Aringulay_murat okuyananne222 haklısınız hergun yikamaliyim en azinda bı başından aşağı su dokmeliyim ona da iyi gelicektir
okuyananne222 Aringulay_murat evet iyi gelir bebeğinize. Rahatlatır da. Siz de mutlu olursunuz. Şahsen ben özellikle yazın her gün yıkadıgım da kendimi daha iyi hissediyordum annesi olarak. Kışın 2 3 günde bir yıkamaya çalışıyorum hasta olmayacağını düşünsem her gün yıkardım