ezgicell Arkadaşlar merhaba. Oğlum 9 aylık mikrop kaptığı için antibiyotik kullanmak zorunda kaldık o da maalesef ishal yaptı. İshalden dolayı poposu yara oldu ne yaptıysam geçmedi önerebileceğiniz bir şey var mı diye size bir sormak istedim.
Mom070 ezgicell Bu benim de çok başıma geldi hatta kanadığı oluyordu sürekli altına yaptığı için. Bez biraz bezsiz bırakıyordum mendil yerine yıkayıp iyice kurulayıp hametan sürerdim.