Kızlar bi fikir verir misin adet olmam için ne içip ne yemem lazım 😒 7 gün gecikti dert yapmaya başladım. Normalde adetime 1 hafta kala suratım sivilcelenir ve göğüslerim çok acırdı 3-4 gün geçti takmadım dün 6 gün gecikince erken gebelik testi aldım anında tek çizgi oldu 2. Çizgi Olmadı korunuyoruz zaten hamile olduğumu düşünmüyodum ama çok gecikince test yaptım yine de kafama takılmaya başladı bu kadar gecikmesi ☹️