Bebeğimi sanırım 3 aylıktı başladığımızda giyiyorum mayomu bikinimi alıyorum kucağıma suyu ayarlıyorum 37 dereceye hem oynuyoruz hem yıkanıyoruz mis gibi kucağımda olduğu içinde ne ağlıyor ne de korkuyor 🥰 gün aşırı da yapıyor banyosunu hiç aksatmadım. Babası ile de aynı şekilde veriyorum kucağına hem oyun oynuyorlar hem de köpüklüyoruz ve çok seviyor banyoyu