Bebesaaaa tabi ki olur, Allah yarattığı vücudu biliyor ki bize böyle bi serbestlik tanıyor neden kullanmayalım 😊 çok geçmiş olsun bebeğe üzülmeyin daha 4 aylıkmış hiçbir şey hatırlamayacak. Benim kızım da 5 aylık ben ilk günler denedim baktım sütte azalma olmadı ben de aşırı acıkıp susamadım o yüzden devam ettim. Ama bi olumsuzluk olsa devam etmez kazaya bırakırdım. İçiniz rahat olsun😊