Sevdabuyuk https://resimyukle.io/r/rUgBWaOPoe https://resimyukle.io/r/4zA1KdSHz1 https://resimyukle.io/r/5DuHNvzhjj Kızımın idrar tahlili
Gzemx Sevdabuyuk canım idrar tahlilin bunlar hepsi normal gözüküyor sen burada merak ettiğin birşeymi var?
Sevdabuyuk Yamanikko teşekkür ederim♥️ normal kan tahlili falan yaptırdık doktor istedi. Hastaneye gidemedim göstermek için
Sevdabuyuk Gzemx teşekkür ederim hastaneye gidemediğim için gösteremedim doktora o yüzden merak ettim geçen günde sordum cevap alamadım.
Yamanikko Sevdabuyuk anladımm ben bir sorun varda yaptırdınız gibi düşündüm. Çok geçmiş olsun hepsi referans aralığında çok iyi🙏🏻🌸
Mihram-47 Normal sonuçları bana göre, bazı doktorlar sonuç temiz olunca da idrar kültürü isteyebiliyor o üçgünde çıkıyor en net sonuç o sanırım . geçmiş olsun 🙏