saripapatyam2 Arkadaşlar galaktaco damla kullanıyordum ve hafif sarı renkli ve biraz aroması olan bi damlaydı o tükendi dün tekrar aynısını aldım bu defa ne tadı var ne rengi su gibi bir damla. neden öyle oldu anlamadım sahte aynı ambalaj ama önceki gibi değil rengi tadı bildiğimiz su gibi
Gonul_celen saripapatyam2 normal de rengi kokusu hiç Yok ben 3 tüp kullandım son açtığım hafif sarsmış tadıda belirginleşmişti firmayı aradım sordum normalmiş bitki özleri olduğu için normali beyqz ama kaldıkça sararıyormus
defnesmoms saripapatyam2 ilk açtığımda renksiz ve kokusuzdu sonradan sarardı sanırım biraz bekleyince oluyor
saripapatyam2 Gonul_celen aa öylemi çok teşekkürederim benimde ilk kullandığım sarı ve tadı olunca onu normal sandım sonraki tatsız olan sahtemi acaba demiştim🙈