Ecenisaannesi şimdi tam olarak ne kadar karşısiniz ilaca bilmiyorum ama bence çok ilac düşkünü değil. Daha çok sağlıklı beslenmeden yana. Hatta Instagram sayfasında da kendisi ontarz yemekler yapıp yiyor. Oğlum ateslendiginde gittim bir kaç kez. İnatçı ateşi var şurupları 3 saate bir düşürmek zorunda kalmıştım. Ek olarak o zaman probiyotik vermişti mesela. İlaçlar bir yeri yaparken başka bir yeri bozuyor düşüncesinde. Diş içinde biz istediğimiz için verdi. Doğal ilaçlar veriyor genelde diş içinde gerekli ama ya 3 tane çıkarıyor şuan kendi de pert oldu yemeden içmeden kesildi oglum . Ben bir ilacı sordum içinde Kortizol var hemen etki gösterir ama kortizola gerek yok dedi başka ilaç verdi.