Alinlina Dün doktora götürdüm dalar ilaç yazdılar 6 aylık bebeğime düşmüyor ateşi acaba diş çıkartıyor olabilir mi huysuz da aynı zamanda 37.5 altına inmiyor yardımcı olabilir misiniz happpymom anneleri
Alanbebek Alinlina 37 cok yuksek bır ates degıl endıselenmenıze gerek yok diştendir büyük bir ihtımal ince gıydırın
Sengulj Corabini limonlu suya batir giydir kuzum gevmis olsun 37 bucuk cok yuksek degil ilaclarini ver korkma