Merhaba kızlar 😊 hamileyken 7. ayımdan sonra parmağımı sıktığı için alyansımı çıkarmıştım. Doğumdan sonra takarım diye düşünmüştüm 😀 tabi öyle olmadı doğum yapalı 9 ayı geçti eski kiloma dönmeme çok az kaldı ödem attırıcı tarifler yaptım görünüş olarak hamilelikten öncesi gibi görünüyorum ama bir türlü alyansımı takamıyorum hâlâ olmuyor neden olabilir ? Var mı bir öneriniz