Ebruseyda Gün içinde gazı olmazsa uyuyor iki saatte bir mama veriyorum iki yada üç ölçek aralardada 45 dk bir emzirmeye çalışıyorum yeterli olurmu gün içinde uyuması normalmi ?
KevserKaan Ebruseyda emziriyorsanız neden o kadar mama veriyorsunuz ? 🙄 Emiyosa mama 1 ölçek yeterli yani ben öyle yapıyordum. Bizde 3gece yoğum bakimda yattık sariliktan emziriyorum 1 ölçekte Mama veriyoduk. Şuan beni emmiyo hep mama iciyo 50 günlük ve 3 ölçek veriyorum 2 3 saatte bir ve mama 2 3 saatte anca sindiriyo mideleri gazı o yüzden oluyordur 🤷🏻♀️
Ndrg-12 Ebruseyda 3 ölçek çok geldi bana doktorunuza danıştınız mı? Benim bildiğim 1 ölçek yeterli geliyor 30 cc yani
yasin_21 Ebruseyda benım bebeğim 14gunluk sarılığı var perşembe yıne gidicez ölçdürmeğe 1hafta bunda önce 13.8dı ama kan tahlilden bakıldı doktor iyi hastaneye yatmağa ihtiyaç yok dedi inşallah bu sefer iyi cıkar 1saat de bir oyandırıp emziriyorum bende
Zafsim0801 Hayır bizde geçirdik 2 saati bulma sarılığı atlatana kadar her saat başı emzirrrr biz atlattık şükürler olsun her saat başı
Ebruseyda Ndrg-12 iki saatte bir iki ölçek nasıl sizce aralardada emzirebildigim kadar emziriyorum. Doktora kalsa üç dört ver diyor içiyorsa ama bencede çok geliyor
Ndrg-12 Ebruseyda sütün ne kadar geldiğini bilmiyoruz gerçi. Eğer içiyorsa ona yeterli gelen odur. Ama ben 4 aylık kızıma bile yeni 4 ölçü vermeye başladım. Emziriyorum aynı zamanda. Bence içebildiği kadar içsin
Elaagokce Bizdrdr vardı sarılık ama ben hiç mama vermedim sürekli emzirdim çocuk emdikçe sut geliyor beyaz ışığın altında yatirdim şükür düştü
Ebruseyda Ndrg-12 yok üç vermiycem zaten şöyle karar verdim iki saatte bir iki ölçek mama, aralardada emzirmeye karar verdim. En azından şu sarılığı atana kadar bu şekilde devam etmeye çalışcam. Çok şükür idrarını ve kakasını yapabiliyor
KevserKaan Ebruseyda iki ölçeği de gözlemleyerek verin bence. Yada 1 ölçek ver doyup doymadigini anlarsın ona göre iki verirsin