5 aylık bebeğim var 4460 Gr doğmuştu ama 4.ay 180 Gr bu ay 250 Gr aldı 8,5 kilo şu an totalde kilosu iyi olsa da son 2 aydır emmemek için elinden geleni yapıyor ve az kiloyla kapatıyor ayı, doktorumuz ek gıdaya başla emzirmeye devam et dedi ama aklımda hep 6aylık başlamak vardı katı besine, elbette doktordan iyi bilecek değilim ama sanki bağırsakları henüz hazır değil gibime geldi neden formül mama değilde ek gıda vereceğim anlamadım , sorum şu ek gıdaya 5.ayda başlayan annelerimiz bir sorun yaşadı mı acaba