Merhaba arkadaşlar🌸
Ufak bildiğim bilgiyi size aktarmak istedim. Önceden 1000 tl almış iseniz o zaman başvuru yapmış iseniz tekrar başvuruya gerek yok. E- devletten sosyal bilgiler sorgulamaya girip merkezi yardım ma bakın orda '‘Kapsam Dışına Çıktı’‘ yazıyorsa paranız yatacak hazırlanıyor demekmiş ama sadece ’‘Kapsam Dışı’‘ yazıyorsa para yatmıycak yararlanamayacak demekmiş. Benimkide ilk aldığımda ’‘Kapsam Dışına Çıktı’' diye yazıyordu ve almıştım. Eğer cevap veremessem kusuruma bakmayın iyi günler🤗 Bu linkte anlatiyor herşeyi dinleyebilirsiniz.🌸