Merhaba kızlar bebeğim 4 ay 25 günlük. Bu aralar katılarak ağlayıp duruyor. Şuan kayınvalidemleriyim hastalık nedeniyle acil şekilde geldik. Ne zaman döneriz belli değil. O yüzden doktoruna bu ay gidemedik. Telefondan iletişim kurduk. 4. Ayını tam doldurunca yoğurt sebze meyve ile başla dedi konuyu kapadı öyle tam bir bilgi vermedi. Buradakiler daha küçük diyor. 6. Ayını bekle vs diyor. Ek gıdaya nasıl başladınız acaba? Oturduğumuz odada illaki yemek yeniyor filan. Benim kızımda yemek istiyor ek gıdaya geçmediğimiz için veremiyorum. Bazen ağzına sürüyorum az az veriyorum. Vermediğim zaman katılarak ağlamaya başlıyor. Böyle kitleniyo ne yapmalıyım gerçekten çok üzülüyorum zaten ilk defa köylerine geldim buralara alışamadım cidden çok stresliyim. Yarın yoğurt yapıp versemmi 4 gün daha var doktorun dediğin tarihe bisi olurmu.